tisdag 2 december 2008

Mix Megapol

Jag lyssnar på Äntligen morgon med Adam Alsing och Gry Forsell varje morgon. Ibland kan jag irritera mig på deras skrala musikutbud men det jag verkligen stör mig på är nyheterna! Det är en snubbe som läser nyheterna och han kan fan inte prata ordentligt! Det är inte BARA hans totalt äckliga dialekt tror jag, han måste ha något talfel! Man kan ju undra varför man låter en sån människa sitta där och läsa upp nyheterna?!? Det är ju inte så att jag är administratör för inget, jag är bra på att organisera, ha många bollar i luften och så vidare. Hade jag varit bra att sjunga hade jag förmodligen varit sångerska eller nåt. VARFÖR är denna Jarnek (har jag för mig han heter) nyhetsuppläsare när det låter som att han inte kan prata ordentligt?

Inga kommentarer: