lördag 6 december 2008

Mitt i natten

Har varit ute med ett par vänner och druckit några öl och snackat lite efter jobbet. Inget att skriva om egentligen, vill bara hålla mig uppdaterad om vad som händer i mitt liv när jag tittar tillbaka.

Tonåringen har en kompis som sover här. Det är fjärde översovningen som nån gör här på mindre än en vecka! Inget jag klagar på, tycker snarare att det är skönt att dotterns kompisar och pojkvän gärna sover här trots att det inte går att stänga in sig i nåt sovrum. Är det nånting som jag saknade när jag bodde med krysset är just att alla är välkomna hem till mitt hem! Folk ska inte be att få komma in, det ska vara en självklarhet att man alltid kan komma...

Hockey imorgon igen. Hur ofta ska mitt Djurgårdshjärta behöva sargas innan det vänder? Eller ska det inte vända? Man har blivit ordentligt bortskämd med vinster och nu gör det så jävla ont när man torskar match in och match ut.

Inga kommentarer: