tisdag 1 mars 2011

Goood morgooon!

Jag var uppe lite sent i söndagsnatt. Kollade lite BB-fest och så visades ju Oscarsgalan som jag tittade lite på. Så igår när jag skulle till vårdcentralen så hade jag inte sovit sådär jättemycket. Läkaren sjukskrev mig några dagar till eftersom en vecka uppenbarligen inte räckte för min kropp att kurera förkylningen. Jag fick hostmedicin utskrivet och passade även på att få migränmedicin. Någon lunginflammation hade jag inte. Så förhoppningsvis är jag på banan vilken dag som helst.

Hur som helst så la jag mig för att vila på eftermiddagen. Och den storyn har jag berättat om förr. Jag kan inte vila. Jag somnar och vaknar många timmar senare. Och den här gången sov jag drygt tio timmar. Och vaknade halv fyra.

Så nu är jag utvilad kan man säga. Synd bara att det inte är lämpligt att sätta på en tvättmaskin vid den här tiden. Det får bli att surfa runt på nätet några timmar först.

2 kommentarer:

Ett stenkast från Fyndet sa...

Hoppas du får bli frisk snart - segdragna förkylningar är inte att leka med!

Här har du en till som vaknar tidigt - jag fick dock förmånen att sova ända till 4.50.. Saknar tiden i villa då det faktiskt gick att dra igång en maskin när helst på dygnet. Själv ska jag till att sortera papper som ett led i min skåprensning som inleddes i helgen.

kram

Singelmamman sa...

Skönt att du är bättre. Krya på dig mera.