måndag 7 mars 2011

I'm alive!

Jag låg med migrän igår. Och orkade inte starta datorn. Dessutom lyckades jag trycka fel kod på telefonen tre gånger. Och PUK-koden hade jag på jobbet. Så jag kunde inte blogga från mobilen heller. Därför har jag inte bloggat.

Träffen hos mamma gick över förväntan faktiskt. Vi satt och babblade om allt möjligt. Lite senare kom Tonåringen och då hade vi ännu mer att babbla om. Men det är ju inte så att jag kommer åka och hälsa på var och varannan månad bara för att vi umgicks en dag/kväll. Jag håller mitt säkerhetsavstånd. Och kommer nog alltid göra det så länge hon lever.

5 kommentarer:

Unknown sa...

Bra där!
Inte konstigt att du får migrän efter en sån anspänning.
Härligt att du är på benen.

Ett stenkast från Fyndet sa...

Ja men det var väl jättebra att besöket hos mamma gick bra. Som du säger, inte behöver du häcka hos henne i "tid och otid", men det är väl skönt att det fungerade?!

Anonym sa...

tjena tjejen....vart lite orolig...men morsan sa att du inte hade varit där och hälsat på. Men hon har har en fråga...har du färgat håret ljusare???

Malde sa...

Skönt att du överlevde, och att det gick över förväntan!

Skönt! Stora kramar till dig Vännen!

Sus sa...

Vad skönt att det gick bra!

Du vet, sent ska syndaren vakna =)