lördag 26 mars 2011

Singlan goes på dejtingsida

Jag har latat mig idag. Välbehövligt. Men det har jag tjatat tillräckligt om. Att jag är vår/vintertrött. Jag har alltså legat i sängen med datorn nästan hela dagen. Och jag känner mig ensam. Alltså ensam som i singel. Så jag gick in på nån sån där dejtingsida.

Jag har aldrig sökt kontakt på det sättet. Och jag har aldrig dejtat någon från internet. Om man inte räknar alla trevliga bloggtjejer dårå. Men idag la jag upp min profil. Och började kolla runt.

Menförihelvete vilka dårar det finns på en sån där sida! Jag har under några timmar fått nakenbilder (flera stycken), snuskiga frågor och blivit kallad för psykotisk. Det sistnämnda blev jag kallad för att jag inte ville ge min Facebookadress. Amenellerhur?

Jag får nog fortsätta att känna mig ensam.

8 kommentarer:

Sus sa...

Jag träffade Hjärtat på Aftonbladets chatt =)
VEt inte om den finns längre.
Men vad bra det blev!

Ting sa...

Äh, kämpa på!
Jag vet flera som träffat den rätta på typ Mötesplatsen.
Men man får kanske kyssa en del grodor först.
Sålla!

Ting sa...

Äh, kämpa på!
Jag vet flera som träffat den rätta på typ Mötesplatsen.
Men man får kanske kyssa en del grodor först.
Sålla!

MonasUniversum sa...

Det är ju förjävligt att det är nötterna som hörs mest. Snacka om att de har vänt sig till fel forum. Om inte jag minns fel så finns det väl nåt som heter Kn***kontakt, eller nåt sånt, för dessa dårar..

Singel i storstan sa...

Ja, man kanske får kyssa några grodor. Men samtidigt finns jag nog inte kvar tills prinsen kommer. Det som förvånar mig mest är att det faktiskt kostar ganska mycket pengar att vara medlem, så jag trodde att idioterna var bortsållade. Jag trodde som du Mona att de höll till på just den sidan...

Unknown sa...

Jag träffade min man innan internet. Fasen vad skönt. Så jag har ingen egen erfarenhet. Men jag har varit på bröllop till par som träffats på internet. Så det finns nog vettiga killar där också.
Håll i det där ett tag, ge inte upp direkt.

Singel i storstan sa...

Kristina, jag ska försöka.

Ett stenkast från Fyndet sa...

Nu är jag ju förvisso skild, men mannen jag var gift med träffade jag på nätet, redan då seklet var ungt :) Och det var ju inte nätets fel att det gick åt pipsvängen efter 9 år ihop och 3 barn...

Men jag är liksom du förvånad över vilka dårpippin det finns på betalsiterna - att de häckar där det är gratis är en sak, men på t.ex. Match..