onsdag 25 maj 2011

Mixmegapolväskan

Imorgon, troligtvis klockan 11 så har jag anmält mig till en tävling på Mix Megapol. Dom lottar nämligen ut massa märkesväskor. Och imorgon lottas den snyggaste ut enligt min smak. Så om dom nämner mitt namn (tre namn) och jag ringer först är väskan min.

Sist jag vann något var typ 92 när jag spelade Bingolotto. Då vann jag tusen spänn att handla kläder för. På Cellbes. Har nån nånsint handlat kläder där?

Jag kan säga att jag skulle uppskatta Burberryväskan mer.

4 kommentarer:

Ting sa...

Jag håller tummarna för dig!

Singelmamman sa...

Men herregud så komplicerat det verkar. Jag håller ändå tummarna för dig, hoppas det inte är alltför fel.

Osloskånskan sa...

Krysser fingre og tær!

Singel i storstan sa...

Ja, jag trodde att man bara behövde vänta på ett telefonsamtal när jag anmälde mig. Sen har jag ju hört på radioprogrammet och märkt att man ska vara aktiv. Riktigt dåligt. Ännu sämre om dom inte nämner mitt namn ens...