onsdag 18 maj 2011

What?

Eftersom jag har massor av socker i kaffe och absolut inte kan dricka utan så tar jag koffeintabletter. Koffein är nämligen bra för förbränningen. Och imorse var jag extra trött. Så jag tog två. När jag var på väg till jobbet fick jag världens svettanfall. Varenda por i ansiktet hade producerat en svettdroppe. Så jag fick sitta och torka ansiktet med papper hela resan till jobbet.

Nu är frågan, var detta en överdos av koffein eller var det en första vallningsattack? Jag är livrädd för det senare svaret...

4 kommentarer:

Sus sa...

Ops...det där tänker jag inte svara på ;-)

Unknown sa...

Vet verkligen inte.
Jag svettas ibland på nätterna. Men börjar jag få anfall på dagarna så kommer jag att gå till farbro doktorn (å du hade ju en snygg sån) för att få plåster eller tabletter eller nåt. För jag vill inte vara klimakteriekärring.

Helena m. 4 sa...

ha ha...
(alltså inte elakt "ha ha" utan jösses-nu-vet-jag-inte-vad-jag-ska-svara)
Vi satsar väl på överdos va'?
Jo, överdos av koffein,
Absolut,
jajjemensan...
- tant är väl inte en dag över 29 va'? så det andra är väl liiiite tidigt

Singel i storstan sa...

Jag tror faktiskt att det var en överdos. Enligt mina kaffe-experter så kan man bli så som jag blev om man druckit för mycket kaffe. Så jag kör på den! Tills nästa gång i så fall...