onsdag 21 september 2011

Blir det något ligga eller?

Exakt ett sånt sms fick jag för en liten stund sen. Från Dalmasen. Och eftersom jag vill ställa honom mot väggen så svarade jag: Ja, alltså du är inte vidare finkänslig... Man kan ju tycka att man kanske ses ute nånstans om man inte har träffats eller hörts på en månad. Och fick till svar: Äh, pang på bara. Då svarade jag att jag inte är den typen. Sen har jag inte hört något.

Jag fattar inte vad jag såg hos idioten. Men det känns som att jag inte kommer att få ställa honom mot väggen heller. Så lite senare ikväll ska jag säga någonting om att jag vet att han har fått barn osv. Men jag håller lite på det.

3 kommentarer:

Helena m. 4 sa...

Vilken jä*la gris... jösses, jag hade nog inte kunnat hålla mig utan svarat nåt' om fru & barn redan efter hans andra "svar"...
*svimmar av illamående*

NinaPX sa...

Skriv nåt typ "käkar inga p-piller just nu, så vill du inte ha FLER bebisar så är det nog ingen bra idé!"

Sicken idiot...

Må gott, vännen!

Singel i storstan sa...

Jag får kväljningar bara jag tänker på honom. Hade han skrivit ett sms till hade jag brustit. Nu tror jag bara att jag skiter i att svara på hans meddelanden. Det är inte så viktigt längre att sätta dit honom eftersom jag tycker han är vidrig.