torsdag 15 september 2011

Min telefon

Jag har bara en telefon. Och det är jobbtelefonen. Eftersom vi får ringa, sms'a, mms'a och surfa nästan gränslöst så känns det inte ekonomiskt försvarsbart att ha en privat mobil. Nackdelen är att Nokia är märket. Och Nokia ligger en miljard mil efter när det gäller smartphones. Nu har dom uppdaterat sitt operativsystem vilket är bra. Men det kanske inte är så bra om telefonminnet (inte massminnet eller minneskortet) blir fullt när systemet används. För då blir telefonen i princip obrukbar.

Jag ser att mina inlägg som jag skickat från telefonen det senaste dygnet är som bortblåsta. Så hade jag haft mer pengar i plånboken hade jag fan köpt en bättre telefon.

Jävla skitnokia.

3 kommentarer:

Malde sa...

Kan ju bara säga att jag är långtifrån nöjd med nya uppdateringen. Såpass missnöjd att jag har haft en lång mailkonversation med supporten, och fick nu sist som förslag att jag lämnar in den på service eller ansöker om en reklamation...

Det kommer ett litet (?) inlägg om det snart...

Singel i storstan sa...

Jag fattar ingenting. Har varit på väg att sula telefonen i väggen ett antal gånger. Jag tror att symbian Anna är för stort operativsystem för telefonminnet. För det använder bara C-minnet. Jag har massminne på 6 gig och minneskort på 2. Men istället installeras Anna på C som har typ 900 MEG!!!

Malde sa...

Mailar dig!