onsdag 17 oktober 2012

Nya chefen

Jag hade ett möte med nya chefen idag. Hon har alltså inte börjat ännu, utan kom hit enbart för att träffa mig. Det är sånt som som är viktigt för en framtida bra relation. Och hon verkade urbra! Men visst, jag kan ha fel. Det märker man efter ett tag. Fast jag brukar ha relativt rätt gällande mitt första intryck av människor som jag hälsar på. Mina år i restaurangbranschen har lärt mig en del om att känna av människor...

Det låter kanske konstigt, men det ska bli skönt att få en chef igen. Jag har ju fladdrat för vinden här sen den 17 augusti. Vilket gör att man känner sig överflödig. Vilket sänker självkänslan lite. Och det är ju inte så kul. Men nu är det bara 2,5 veckor kvar tills hon är på plats. Trodde aldrig att jag skulle längta efter att få en chef, men så är det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nice :) Själv ska "lyxhustrun" till abf. idag....hua!!!