måndag 13 december 2010

Önskelista

Jag är så trött på saker som jävlas! Riktigt irriterad är jag. Kan inte allt bara flyta på liksom? Förra veckan slutade Internet Explorer att fungera på min dator. Bara sådär. Så ikväll har jag försökt att fixa det. Men det går ju inte såklart. Så nu måste jag släpa jobbdatorn fram och tillbaka.

Sen är det den där förbannade duschjäveln som läcker som ett såll. Jag står inte ut längre! Och lägenheten som håller cirka femton jävla grader. Jag går omkring och fryser exakt hela tiden! Sen på sommaren är det närmare 30 grader inne. Även fast inte solen lyser in.

Jag önskar att allt kan fungera! Varför ska det vara så svårt?

2 kommentarer:

Marie KJ sa...

Det finns alltid 2 sidor av en sak (brukas jag tänka när allt djävlas) Tänk att man förbränner fler kalorier när man fryser och vad fast man blir i hullet (obs, förutsätter att man har hull, jag har tyvärr det)

Singel i storstan sa...

Jag har också hull! Ska försöka tänka så. Men imorgon. Idag är en skitdag...