tisdag 21 december 2010

Finns jag?

Jag var som kanske bekant ute förra lördan. Och blev uppraggad av en kille. Som jag först dissade ganska hårt. Men han gav sig inte. Så jag mjuknade lite. Så pass att han fick mitt nummer.

Förra veckan hördes vi. Via både samtal och sms. Där han var ganska gullig. Och vi bestämde att vi skulle ses i lördags. På dan. Men jag fick ju självklart migrän. På kvällen hördes vi. Och bestämde att vi förhoppningsvis ska ses i veckan istället.

Det var sist jag hörde något ifrån honom. Jag har inte fått något svar på två sms. Och ringa tänker jag inte göra. Kan nån bara förklara för mig varför man jobbar hårt för att kliva in i någons liv och sen bara försvinna? Och lämna mig som ett frågetecken. Och nej, vi har inte legat.

Jag blir så förbannat irriterad på dårar som beter sig på det där sättet att jag förmodligen kommer att be nästa snubbe som närmar sig mig att dra åt helvete och låta mig vara! Om jag inte slår han på käften först.

Jag skiter väl i honom. Jag känner inte idioten. Men jag blir galet grinig på människor som klampar in och stör min tillvaro. Som gör att jag klankar ner på mig själv och undrar om det är MIG det är fel på? Som får mig att lägga ner energi på att undra vad fan som hände? Som ignorerar mina meddelanden.

Vilken jävla djurart män är! Inte fan är dom släkt med kvinnan i alla fall.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk om han trodde att du ville dra dig ur när du fick migrän?

MonasUniversum sa...

Jag är i detta nu så jävla osams med maken att jag på allvar funderar på att konvertera och bli flata.

Vad säger du, ska vi slå våra påsar ihop?

Nattis sa...

Kan itnte annat än att hålla med dig till 100%.. kändes nästan som att jag skrivit det själv..

Singelmamman sa...

Anonyms kommentar är konstig. Om man vill dra sig ur säger man väl det, inte som en fjortis skylla på migrän. Nä, men är verkligen inte som andra kvinnor.

Singel i storstan sa...

Anonym, jag håller med Singelmamman. Vill man dra sig ur säger man det. Vi pratade dessutom på kvällen när jag mådde bättre. Och då var jag hur trevlig som helst.

Mona, vi gört!

Nattis, vi får filosofera nån kväll och komma fram till nån vettig lösning på hur vi håller oss undan från djuren!