torsdag 16 december 2010

Tråkbloggen

Jag måste nog säga att den här veckan tar priset i dåliga dagar. Ever. I alla fall sen jag separerade från Exet. Är inte van att vara så här sänkt.

Jag är konstant trött. Trots att jag sover mycket mer än jag normalt gör. Jag är irriterad på saker som aldrig nånsin brukar störa mig. Jag tycker att precis allt är tråkigt... Jag är inte sådär jättesocial.

Som tur är så har jag ingenting inbokat i helgen. Och jag tror fan att jag ska tillbringa 60 timmar i sängen. Med uppdraget täcke långt över huvudet.

5 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Darling. Gå och lägg dig och vakna om 34 timmar, då är allt bättre.

Eller så behöver du ett skjut.

Singel i storstan sa...

Imorgon ska jag gå och lägga mig och sova en miljard timmar. Ska bara jobba fredagspasset.

Och skjut skulle jag också behöva.

Sus sa...

Det är tråååååkigt att sova bort en hel helg. Ligga går däremot bra.

Singel i storstan sa...

Ligga och sova om vartannat skulle vara optimalt! :-)

Singelmamman sa...

Ligga är en härlig ssselsättning en helg. Och sovmorgnar.