måndag 9 februari 2009

Mycket bra start på veckan

Tog mig upp imorse och tog mig till gymet. När jag åkte var det mörkt och fullmåne och när jag klev ut nästa gång var det strålande sol. Härligt! Träningen gick bra, lite tungt men det är som det ska va. Däremot har jag lärt mig att det nästan är omöjligt att sminka sig när man är grisrosa i ansiktet vilket jag är en timme efter jag tränat kondition...

Dottern tog kontakt också och undrade om jag inte skulle komma och äta hos henne i skolan men det skulle jag ju. Åt laxsallad till förrätt, teriyakibiff till varmrätt och äppelstrudel till efterrätt. Allt för 105 små kronor, vilket var värt.

Nu sitter jag och väntar på att pastan ska bli klar till maten. Kom på nu att jag ska äta pastasallad med lax! Det är ju nästan vad jag åt till förrätt!

Inga kommentarer: