tisdag 3 februari 2009

Sågar och gör kap

Råkade gå förbi Axelssons idag efter konferensen. Har aldrig handlat ett plagg där men fick infallet att gå in och kolla... Det visar sig att de har superrea på jackor och kappor och jag hittar en jättefin Mexx-jacka för 799 kronor! Innan rean kostade den 1799 så jag provar den lite snabbt och köper den innan jag hinner blinka.

Jag har haft lite tur med inköp den senaste tiden faktiskt. Jag beställde massor av träningskläder på nätet som passade bra, jag köpte ett par fina Adidas-skor för träning, alltså inga vanliga som jag alltid köper, utan aerobicsdojjor som både var sköna OCH snygga! Jag har dessutom inhandlat ett par stövlar på 70 procents rea som var lågklackade (har letat efter såna ett tag nu) men ändå snygga! I bara farten köpte jag även ett par skor att ha på jobbet. Allt detta på mindre än en vecka! Som sagt, jag har haft tur med att hitta saker som jag letat efter och i många fall på rea!

Nu måste jag hålla i plånboken för det är inte långt kvar tills vi åker till London, min födelsedagspresent! Tänker ju även shoppa där! På önskelistan:
  • Flera väskor
  • Skor
  • Jeans
  • Ovanliga och billiga vår/sommarkläder

Nåt borde jag ju få tag i. Helst billigt så att man känner att man gör kap!

Inga kommentarer: