lördag 24 april 2010

Utebliven sovmorgon

Alltså. Jag spelar små spratt med mig själv verkar det som. Jag har sovit alldeles för lite den här veckan. Och jag brukar inte ha problem med att "sova ikapp" missad sömn. Det gör jag på helger. När jag leker tonåring och sover till efter tolv. Ibland blir klockan både 15 och 16. Men det är inte sådär jättevanligt.

Hur kan det komma sig att jag vaknar klockan 09:21 en lördagsmorgon? Jag vet inte vad man gör när man vaknar så här tidigt. Okej att termometern visar på 11,8 grader och solen strålar som aldrig förr. Men jag kan väl inte ta en promenad till Fridhemsplan och shoppa? Och frukost på nåt mysigt café vill jag inte äta i ensamhet.

Fan, jag vet verkligen inte vad jag ska hitta på.

2 kommentarer:

Singelmamman sa...

Kom hit och hjälp mig städa balkongen! Du kan inte gå hit, men ta t-banan.

Singel i storstan sa...

Hahaha! Du menar att det inte finns roligare saker att göra en lördag? :-) Ledsen Singel, men jag tror jag passar på den.