lördag 10 april 2010

Utmattad!

Igår vaknade jag med migrän. Förmodligen för att jag sovit skitdåligt tre nätter i rad. Och för att jag känt mig stressad på grund av alla Djurgårdsmatcher som jag skulle hinna se. Jag har ju ett liv också som jag vill hinna leva.

Eftersom jag ska på kurs måndag och tisdag så var jag tvungen att åka till jobbet i alla fall. Men när jag väl var på plats så var huvudvärken så intensiv så jag var tvungen att lägga mig i vilrummet. Då ställer bästa kollegan upp och går till Apoteket och handlar migränmedicin!!! Tack Sivan för det! Du är en helt fantastisk människa!

Efter någon timme så var jag fit for fight igen och kunde jobba av det mest akuta.

Kvällen gick i lathetens tecken med teve och film. Paranormal Activity. Inte den bästa rysaren jag har sett, men ändå ganska skrämmande. Påminner lite om Blairwich Project eftersom denna film också spelas in med en vanlig videokamera.

Tillslut gick jag och la mig och har sovit och sovit. Vaknade klockan halv jävla tre! Man kan ju undra när jag kommer att bli vuxen och vakna på förmiddagen på helger?

Inga kommentarer: