måndag 12 april 2010

Va fan?

Man ser ju inte spelarna i avbytarbåset längre...

4 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Honey. Jag skulle just till att fråga om du har en rosa kappa, när jag såg förra inlägget. Idag, efter min träning på St Göran, så åkte jag förbi en puma vid en busshållplats. Mörkt långt hår, rosa kappa och höga skor. Jag fattade att det var du precis när jag åkte förbi. Hade jag varit två sekunder snabbare, så hade jag stannat och plockat upp dig. Skulle nämligen till dina jobbhoods. När jag tittade i backspegeln, så kom din buss precis.

Fatta att världen är liten!

Singel i storstan sa...

Men herre gud! Hur kunde du ens koppla personen på busshållsplatsen till mig?

Det måste varit vid Mariebergsgatan... Fan att du inte stannade!

Och du, tack för Puma! :-)

MonasUniversum sa...

Och vet du vad det roliga var; jag såg dig aldrig framifrån!

Singel i storstan sa...

:-O Du har onaturliga sinnen Mona!