måndag 21 januari 2013

Viber

För den som inte vet, är Viber en app som gör att man kan ringa på nätet istället för telefonnätet. Skitbra om man har en dotter i Thailand exempelvis. Så att hon inte får en otrevlig telefonräkning när hon kommer hem. Då kan man höras när hon är på hotellet och är uppkopplad till hotellets wi-fi. Hittills allt bra.

Nu är det ju så att jag har världens sämsta telefon; en Nokia Windows Phone. Den är i alla fall skitdålig i vissa avseenden. Det tog en timme innan jag äntligen fick tag i Lullen. Sen vet jag inte var problemet låg.

Fuck Nokia! Eller fuck Viber.

För att vara på den säkra sidan...

2 kommentarer:

Mammy sa...

Viber är kanon. Pratade med min dotter i 5 år med hjälp av Viber. (Hon bor utomlands)
Fast idag när vi båda har iPhone så behövs inte Viber. Vi snackar gratis på iPhone.
Hoppas din dotter har det bra!! ;)

Singel i storstan sa...

Ja, då är det min telefon det är fel på! :-(

Ja, hon har det bra!