onsdag 5 maj 2010

Mardrömsnatt

De senaste åren har jag drömt väldigt lite. Eller. Jag har i alla fall inte kommit ihåg vad jag drömt. Eller om jag har drömt. Men sen jag fick bettskena så drömmer jag typ varje natt. Det kanske beror på att jag sover bättre nu för tiden.

Inatt drömde jag en mardröm. Som gjorde att jag vaknade. Och när jag vaknade var jag mörkrädd. Fick för mig att nån var i min lägenhet. Jag har inte varit mörkrädd sen... hm... jag läste Djurkyrkogården när jag var i 18-årsåldern.

Så idag är jag helt slut efter en natt i rädsla. Usch vad hemskt.

2 kommentarer:

Nattis sa...

Säg till om du vill ha nr.. =)
Han är billig.. ;0)

Anonym sa...

Ja men jag har ju sagt är vi ska flytta ihop *ler*.... fast jag är minst lika mörkrädd jag när jag har drömt en mardröm, så det kanske inte är så dj...la bra alternativ, hmmm ... nej, vi får nog fortsätta att vara "delsbo" *SKRATT*