torsdag 6 maj 2010

Dagar som suger musten ur en

Det finns vissa dagar som tar mer energi än andra. Idag var en sån dag. En energitjuvsdag.

Först har vi begravningen som fick mig att gråta. Trots att jag inte trodde att det skulle ske. Jag är inte en van begravningsbesökare. Men jävlar vad jag grät.

Sen var ju pappa där. Som ville bli vän. Men den storyn tar jag en annan dag.

Efter det kan jag säga att det inte är en hit att gå på fotboll i begravningskläder när det är skitkallt. Jag håller på att hälla upp världens varmaste badvatten just nu...

Imorgon är jag medtvingad på en rockbåt. Om man känner mig så vet man att jag inte är rocktypen. Jag ska åka på en kryssning hela helgen där dom spelar rockmusik! Och packa ska jag göra typ nu. Mitt i natten.

Det enda jag vill göra är att lägga mig i en varm säng och sooooova. Tills på söndag eller nåt.

Inga kommentarer: