måndag 2 augusti 2010

Celebrity rehab

Det är mitt nya favoritprogram. Jag kollar ju inte teve sådär vansinnigt ofta. Men på måndagar klockan 22 sitter jag klistrad. Förutom förra veckan då vi bara hade kanal 1, 2, 4 och 6. Blir man sådär när man är missbrukare? Som den där nya som kom in idag. Stryk borde hon få. Eller han skådisen som bara behövde träffa sin stenhöga tjej i två minuter för att ge upp. Varför lägga in sig liksom?

Och deras cliffhangers. Jag hatar att behöva vänta en vecka till nästa avsnitt!

2 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Helvete, jag somnade 5 min före slutet. Vad hände?

Singel i storstan sa...

Han, Tom (?) ville ha sin flickvän inlagd också. Men det slutade med att dom drog istället. Hon var hög som ett höghus och han blev väl sugen...

Och vad ska man tycka om prinsessan?