söndag 1 augusti 2010

Men vafaaaan!

Jag är en person som måste ha många kuddar när jag ska sova. Och alla ska vara i dun. Jag sover som en kratta om jag inte har minst fyra kuddar. Men helst har jag fem. Eller sex.

Jag har suttit och läst ikapp några bloggar som jag inte har följt sen jag åkte till landet. Och druckit vin. Det behövdes inte mer än en dryg halv flaska för att bli påverkad efter körningen. Sen tog jag ett bad. Och skulle gå och lägga mig.

Är det bra att fyra kuddar ligger i bilen då? Är det nån som tror att jag hittade en parkering utanför huset?

Ibland så blir jag verkligen trött på mig själv!

3 kommentarer:

Solsken60 sa...

Välkommen hem igen vännen ... jaha ... så du har sovit i bilen i natt då eller??! ASGARV.
Kramis

Singelmamman sa...

En kvällspromenad är ju alltid härligt.

Singel i storstan sa...

Ja, det var inte så farligt när jag väl gjorde det...