tisdag 24 augusti 2010

Spegelapa

Äntligen hemma! Vissa dagar är längre än andra. Och idag var en lååååång dag. Först besök på konferensanläggningen vi ska vara på nästa torsdag. Hade bestämt möte i ottan. Sen jobba som en dåre till halv sex. För att sen ta sig hit. Som tog en och en halv timme. Därefter handla...

Men nu är jag hemma. Och kan inte låta bli att titta mig i spegeln. Det bästa är att det inte är sådär vansinnigt överdrivet vitt. Utan bara vitt. *kollar spegeln* Jag är jättenöjd. Med både resultat och bemötande. Rekommenderar verkligen Beyondkliniken om man vill bleka sina tänder!

4 kommentarer:

Singelmamman sa...

Bildbevis, före och efter.

Singel i storstan sa...

Har så sneda tänder att jag struntar i det. Och faktiskt, jag glömde att ta förebilder.

Ting sa...

Men vafan, bild!!!

Singel i storstan sa...

Ting: Men vafan, ja! :-)