lördag 10 januari 2009

En man i byrålådan?

Det finns saker som jag inte klarar av! Just nu är det att rensa avlopp. Det är så förbannat äckligt! Dessutom står det förbannade badkaret i vägen så jag måste ha av varenda nagel och ta i för kung och fosterland. Dessutom är det bara ett litet jävla hål som ska rensas. Vad hände med att stoppa ner en plastpåseförsedd hand i hela avloppet? Nu har jag hällt massor av diskmedel i avloppet och låter det stå och dra ett tag... Sen ska jag spruta järnet i det där jävla hålet och hålla tummarna att avloppet rensas. Det är ju inte lite hår som man tappar så jag hoppas att det funkar.

Det andra problemet är att badkaret varit trasigt i flera månader och den satans idiotrörmokaren hör inte av sig! Hur svårt kan det vara att fixa en reservdel till ett jacuzzibadkar? Dessutom skulle elementen behöva luftas eftersom de inte blir varma. Sen skulle nån behöva hotta upp min ladd-dator som är urseg. Och sist men inte minst behöver jag seeeex! Hur skaffar man sig en man som man kan ha i byrålådan? En händig, snygg, matlagande sexmaskin? Som kan ALLT om datorer också.

Inga kommentarer: