fredag 2 januari 2009

Omvänd dygnsrytmen och sms

Jag har vänt på dygnet totalt! Vaknade 20:30 idag och har suttit och glott på skitfilmer och skitprogram hela kvällen... Det har rasat in sms från M och jag orkar inte ens besvara dem. Varför är det så att de jag verkligen inte vill har blir som besatta av mig medan den som jag vill ha inte bryr sig för fem öre?!?! Jag förstår inte varför? What's the point liksom?

Jag vill att ödet ska förstå att jag inte kommer att gå tillbaka till M hur många sms han än skriver!!! Och person nummer 2 som också är helt besatt av mig kommer aldrig att komma innanför mina trosor kan jag säga. Han är totalt ointressant för mig, nu vill jag inte ens va kompis med honom eftersom han är så otroligt jobbig när han dricker. Helst när han får sina psykbryt och ska spela tuff som han senare inte klarar av att stå för. Det kanske är dags att byta bekantskapskrets? Eller det kanske inte spelar nån roll? Förmodligen så kommer det återigen upp någon som jag vill vara kompis med som blir totalt kär i mig... och förmodligen så blir jag kär i nån som inte vill ha mig. That's the story of my life these days.

Inga kommentarer: