söndag 11 januari 2009

Tidiga mornar

Helgen har gått i lathetens tecken, skönt. Det som är konstigt med denna lugna helg är att jag vaknat JÄTTETIDIGT båda dagarna. Igår vaknade jag vid sex och satt och surfade fram till 11-tiden. Därefter sov jag lite middag fram till 15 ungefär. Det konstiga var att jag var skittrött på kvällen och somnade helt utmattad vid 01:00! Hur är det möjligt?

I morse vaknade jag ganska exakt klockan 08:00 och klev upp. Gick även idag upp och surfade till elva ungefär, sen gick jag och la mig och läste en bok fram tills nu. Jävligt skönt att bara göra som man känner för, men nu måste jag göra lite nytta. Dammsög hela lägenheten igår och skurade halva badrummet. Idag tänkte jag skura andra halvan och torka golven... Frågan är om jag orkar? Den som lever får se.

Inga kommentarer: