tisdag 6 januari 2009

Helgen som kom och gick...



Var ju som sagt uppe i över ett dygn i fredags. Tittade på en rulle till tolv sen gick jag och dog. Vaknade på lördan vid 11 och gjorde mig iordning för hockey. Djurgården hade sin årliga storsamling och det var drag som vanligt. Efter matchen blev det mat på Mest, sen Kellys och till sist Patricia! För säkerhets skull så var jag där till stängning. Igår hade jag VM i bakfullhet och vann med hästlängder. Spydde, badade och sov om vart annat fram till ett på natten! Helt sjukt att man kan bli så dålig av alkohol. Nu tänker jag verkligen ta det lugnt ett långt tag, minst en månad.

Eftersom jag vaknade ett på natten så hade jag problem med att sova i natt men somnade trots allt vid elva och sov till fyra. M har varit här och vi kollade en rulle och därefter har jag kollat Stjärnor på slottet, vilket jävla program! Var ju tvungen att kolla på Gardells raseriutbrott som inte var ett raseriutbrott och fastnade så pass att jag nu måste se de resterande två avsnitten. Man skulle kunna tro att Kerstin Dellert är på fyllan mest hela tiden och hon verkar inte lyssna på nån! Nej, ett riktigt skitprogram är vad det är...

Just nu är det final i Junior VM i hockey och Sverige ligger under med 1-0 mot Kanada efter en period... Har bara kollat med ett halvt öga men det känns som att Kanada är mer på. Får väl ha på i bakgrunden trots allt. Apropå hockey! Djurgårn vann mot Luleå tidigare ikväll med 2-6 borta! Det var otippat, men kul så klart.

Inga kommentarer: