torsdag 12 mars 2009

För mycket!

Det här är inte klokt! Jag är skadad! Jag vill ALDRIG mer få sån här träningsvärk och det är inte kul alls! Det tar ungefär tre minuter att ta mig från sittande ställning till stående eftersom min tidigare hjälp att komma upp (armarna) nu också börjar balla ur! Från badkaret höll jag på att komma ut i fem minuter eller nåt. Och jag överdriver inte!

Det ligger nötter över halva köksgolvet eftersom jag självklart lyckades välta ut en nötpåse när jag höll på i skafferiet och det är helt omöjligt att plocka upp dom. När jag försöker gå nånstans känns det som att benen ska vika sig åt fel håll i knäna och det går väldigt sakta att ta sig fram. Ingen kan ju anklaga mig för att jag inte tog i igår i alla fall...

Nu ska jag försöka sova bort värken och hoppas att den blir bättre till imorgon trots att jag vet att det förmodligen kommer vara ännu värre om nu detta är möjligt? Frågan är väl hur lång tid det tar innan jag ligger som jag vill somna. Själva islängandet i sängen är nog inga problem, men att få täcke och kuddar som man vill kan nog blir lite svårare.

Inga kommentarer: