lördag 14 mars 2009

Jag hatar svenskar som röstar på skitlåtar

Jag verkligen gör det! Jag tänker fan ALDRIG mer kolla på melodifestivalen eftersom Sveriges befolkning röstar som några jävla utvecklingsstörda råttor. Tänker dom "den häääär låten kommer Sverige vinna med" eller tänker dom "nu ska jag proteströsta"??? Jag hoppas på det senare...

Och röstningen? Jag får bekräftelse-sms efter 22 där de jag röstat på tackar för min röst?!?!?! Betyder det att dessa röster inte hann räknas innan slussen stängde trots att jag skickade dom långt innan? Betyder det att jag får betala trots rösterna inte räknas?

Nä, sista gången jag kollade på melodifestivalen och absolut definitivt sista gången jag la ut pengar på att rösta. Nu är jag sur och grinig och kommer att garva läppen av mig när Sverige inte får några röster i stora finalen! Och då kommer det bli tittarstorm och ingen kommer förstå nånting! Utom jag som redan från början visste att den där jävla låten sög hästballe.

Inga kommentarer: