söndag 8 mars 2009

Nätlivs.se

Jag fattar inte att jag inte gjort det tidigare!?! Handlat mat på nätet alltså! Jag har handlat för hela veckan och får allt hemkört för ynka 80 kronor, 100 kronor mindre än vad det kostar när jag tar taxi från Prisextra. Okej, några saker måste jag komplettera med eftersom de bara hade citroner och andra saker per kilo och det är ju lite onödigt om man ska ha en... Prismässigt var det ingen större skillnad så jag känner mig very nöjd! Jag tror jag har tjänat två timmar på detta sätt PLUS att jag slipper slita och släpa. Det är nog det bästa.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skulle vilja rekomendera dig www.mathem.se där kan du köpa citroner etc i st och en efter vikt.

Singel i storstan sa...

Tack! Har hittat mataffaren.se där man också kan beställa styckvis men jag ska prova denna också.

Vällingbysanta Claus sa...

Jag testade Nätlivs efter att ha läst din blogg och guuuuuuuuuuud va bra de är.Blev så nöjd med servicen.Om du vore här skulle du få en bamsekram för ditt tips men får sända en värmande tanke och en webbkramis istället.KRAAAM!

Singel i storstan sa...

Härligt att man kan hjälpa sina medmänniskor till att få ett enklare liv! :-)