torsdag 5 mars 2009

Visst sjuk

Jo jag har varit sjuk. Var jätteduktig i lördags och söndags med promenad och städning, tog t o m semester i måndags så jag kunde vara hemma och pyssla men nånstans brast det. Anne-Li kom och vi gick ner till Rosa Drömmar och käkade plus bälgade vin. Dan efter var jag så dålig att jag var sängliggande hela dan, tisdag också och även onsdag!

Idag har jag tagit det lugnt men varit uppe hela dagen. Har SPA'at lite nu på kvällen och ska till jobbet imorgon men träningen får utebli. Jag har ingen lust att ta ut mig första dan och sen vara sängliggande resten av helgen...

Tonåringen sticker till pappa imorgon och det kommer bli tomt. Förut har jag tyckt att det är lite skönt de första dagarna efter hon åkt men nu har hon varit här så länge att vi liksom har kommit in i vardagslunken och då funkar det alldeles utmärkt. Enda fördelen är väl att jag inte kommer att handla hem massa gottis och äta. Här ska tränas och ätas sunt!

Inga kommentarer: