söndag 22 mars 2009

Londonplanering och Blocketberoende

Den här helgen har mest gått i Londons tecken. Har letat efter resa och hotell till ett bra pris utan att vara sunkit. Den 23 april åker jag till London och det kommer att bli så jävla kul! 4 dagar blir vi borta och jag kommer att ha med mig över tiotusen i reskassa. Här ska shoppas!

Idag var jag iväg och köpte ett nytt soffbord via Blocket och på den sidan har jag hängt rätt mycket också den här helgen. Men den vita bäddsoffan verkar dröja. Fast jag tänker inte stressa utan vänta tills rätt soffa dyker upp. Men jag är bra sugen... Helst nu när soffbordet är på plats.

Tonåringen dök upp här igårkväll också. Vi kollade Robinson och hade myskväll tills hon skulle iväg på en fest seeeent på kvällen. Sen kom hon och sov tiiiidiiiiigt på morgonen, men jag älskar när hon sover här trots att hon egentligen ska vara hos pappa. Man får en lite dos mitt i allt längtande då... Hon var här hela dan och halva kvällen så nu sitter jag här ensam igen med Blocket och planering av London. Men på fredag kommer hon hit igen så det är okej.

Inga kommentarer: