lördag 28 mars 2009

Londonresan bokad!

I natt satt jag och Helen och bokade resan till London! Halvfulla och glada. Vi åker med British Airways till London torsdagen den 23 april (mindre än en månad kvar!). Vi bor på The Clarendon som ligger i Bloomsbury, Soho i fem nätter och åker hem med SAS på tisdagkväll den 28 april... Allt är betalt och klart så nu är det verkligen bokat! Kul! Nu ska jag bara söka semester men det är nog inga problem.

Idag kommer tonåringen så jag håller på att städa och fixa. Jag möter henne i Gullmarsplan eftersom hennes alkoholiserade far förmodligen inte kommer att skjutsa henne och jag tycker det är så jävla taskigt av honom! Det är precis som att han straffar henne för att hon ska åka till sin mamma. Vi äter på Rosa Drömmar ikväll så jag slipper tänka på matlagning också. Så nu ska jag byta sängkläder, duscha och göra mig iordning... Dammsugningen får vänta till imorgon, det är ändå fräscht här hemma!

Inga kommentarer: