onsdag 27 maj 2009

Bakis vinnare!

Det blev galet igår när DIF äntligen tog tre pinnar! ALLA skulle helt plötsligt ut efter matchen och Östra blev mitt och många andras val. Det var hur mycket folk som helst... Och hur mycket alkohol som helst, jag som till en början drack vatten. Det blev så mycket fest att jag kom i säng fem imorse och det kanske inte var det brightaste jag gjort i mina dagar.

Kvart i nio skickar jag följande sms till chefen: "Det är pinsamt att säga, men jag firade vinsten lite för mycket i natt och nu mår jag alldeles för dåligt för att komma till jobbet i tid... Jag måste ta ledigt på förmiddan... Och ja jag skäms." Till svar får jag: "En gång är ingen gång. Men låt det inte bli till en vana. Jag är själv inte på plats i eftermiddag så ta det lugnt." Har jag sagt att jag har världens bästa chef?

Inga kommentarer: