lördag 9 maj 2009

Hur ska man göra?

Jag vet inte hur jag ska göra med honom? Han vill alltid ses och va med mig och det känns ju bra. Men han är inte som han var innan jag åkte och när jag kom hem. Han kramas och pussas inte lika mycket och framför allt så sexar vi inte lika mycket. Det var ju liksom det jag blev kär i och nu är det helt annorlunda. Ska jag avsluta då? Jag har ingen lust att komma in i någon vardag redan efter tre veckor och då kan det ju lika gärna va... Eller?

Jag skulle behöva prata med någon som känner mig väl och säger vad hon tycker. Den bästa personen för detta är Anne-Li men antingen så jobbar hon eller så är hon hemma i Möllnbo och det är ju inte nästgårds precis. Jag vet att om jag säger något så kommer det förmodligen bli tjafs och han lyssnar inte när han är upprörd. Fattar inte varför han vill va här om han ändå inte vill ta på mig..?

Inga kommentarer: