lördag 2 maj 2009

Intensivitet

Jag har kommit hem från London som var en riktig upplevelse! Vi alla var softa och hade inte bråttom med nånting utan vi tog dagen och kvällen som den kom. Vi har nog varit på alla pubar som ligger på tvärgatorna till Oxford street och vad jag har shoppat! 5 par skor, 4 par jeans, 1 par byxor, 1 kavaj, 1 kjol, 2 koftor, 1 top, strumpor och lite annat. Riktigt lyckad resa var det. Tyvärr så kostade internetuppkopplingen 10 pund per dygn så jag kunde inte blogga som jag hade hoppats...

Sen när jag kom med flygbussen till Cityterminalen stog Han där och väntade!!! Så söööt! Vi har ju sms'at oavbrutet hela resan men det var som en film när han stog där... Jag släppte all packning och bara sprang och kramades! FAN VAD KÄR JAG ÄR! Så vi har varit med varandra hela tiden sen jag kom hem. Jag var på jobbet i två timmar i torsdags men då låg han hemma hos mig och sov. Så mitt liv är väldigt intensivt just nu. Men ganska härligt!

Inga kommentarer: