måndag 25 maj 2009

Sommarväder!

Idag var första riktiga sommardagen enligt mitt tycke. Det var varmt i skuggan, blåste varma vindar och solen var ju självklart framme. Underbar dag! På jobbet hann jag med massor som jag skjutit upp eller som jag väntat svar på vilket också är härligt.

Efter jobbet träffade jag Honom och vi gick och käkade på en solig uteservering. Eftersom jag går på GI-diet så åt jag lax- och scampispett med sallad och det var urgott! Har följt metoden ordentligt idag med mellanmål och massor med vatten och det är inte ett dugg jobbigt. Förutom att jag haft en molande huvudvärk exakt hela dagen, men den ger förhoppningsvis med sig efter några dagar. Fick inte sagt det jag ville till Honom men jag får helt enkelt låta det rulla på och invänta ett bra tillfälle. Det har i alla fall känts bra i två dagar nu...

Ikväll är jag ensam hemma och jag ska strax ta mig ett bad och ta hand om mig själv.

Inga kommentarer: