onsdag 6 maj 2009

Ensam

Ikväll är första kvällen som jag är ensam på två månader! Det känns skumt men ganska skönt. Hade jag inte varit så trött hade jag pysslat med mig själv vilket har blivit lite bortglömt på senare tid. Men imorgon ska jag också vara själv så förhoppningsvis kan jag pyssla lite då.

Idag har jag varit på världens tråkigaste kurs och natten till idag sov jag hos honom och där sover jag inte så bra. Därför blev kursen ännu segare.

Nu har jag suttit och kollat på Champions Leauge-matchen mellan Chelsea och Barca och jag är väl den enda i min bekantskapskrets som överhuvudtaget hejar på Chelsea. Dom leder med 1-0 men borde fått nån straff och ett mål till. Jag har ju inte kollat sådär jätteintresserad men idag är dom bättre helt enkelt.

Hur känns det med honom då? Vet inte! Jag vet inte om det är för att vi båda har festat mycket och gjort annat än att sova tillräckligt men jag tycker nog att han har blivit mindre gosig och pussig. Det var ju det jag föll för mest. Men samtidigt tror jag han har ringt mig 6-7 gånger under kvällen så helt ointresserad är han ju inte... Jag är ju också trött så jag väntar nog ett tag till innan jag tar ett beslut.

Nu ska jag kolla klart på matchen och sen ska jag soooooooooooooooooooooovaaaaaaaaa!

Inga kommentarer: