söndag 7 juni 2009

Lugn helg?!?

Inte mycket va! Gick ner till Rosa vid tvåtiden igår och käkade och drack lite. Efter att ha suttit några timmar åkte jag och mötte upp en kompis på Fridhemsplan för att åka vidare till Camp Swedens evenemang på Huvudstafältet. Men först drack vi två öl. I Huvudsta mötte vi upp Erik, Elin, Lotta, Erik, Sara, Dolken, Nattis och några till som jag inte känner. Matchen var ju värdelös men vi hade trevligt. Efter matchen åkte vi till Kelly's och när dom stängde åkte vi på efterfest hos nån kille som Sara känner. Vid fyratiden stöp jag i hans säng totalt jättefull!

Vaknade någon gång i morse med bar underkropp och fattade absolut ingenting. Men när jag gick på toa låg kläderna där och jag insåg att jag själv hade klivit ur dessa. Skönt. Umgicks hela eftermiddan med Sara och Dolken och sen gick jag hem vid 17-tiden. Man kan ju säga att min GI spårade ur redan i fredags men imorgon tar jag nya tag...

Inga kommentarer: