fredag 5 juni 2009

Snart helg

Så var det äntligen fredag! Många jobbar halvdag idag, men inte vi. Kanske beror detta på att vi istället fick en extradag ledigt eftersom nationaldagen är på en lördag i år. Staten brukar ju annars alltid ha lyxdagar så fort det går. Helgen ska gå i lugnhetens tecken eftersom jag känner att det varit mycket fest och lite hälsa den sista tiden. Dessutom så är det inte bra att GI'a och dricka så jag avstår. Egentligen har vi årets återträff med Monte Carlo-gänget men vädret är skit så jag struntar i det...

Han höll på att smsa igår och var ömsom lite gullig och ömsom kaxig. Själv har jag bestämt mig och har ingen lust att träffa honom. Nä, den här helgen ska jag njuta av ensamheten och passa på att tvätta, städa och ta det jättelugnt! Nu är det stress till jobbet och klockan 15 avslutar jag dagen med en dejt med min PT.

Inga kommentarer: