torsdag 4 juni 2009

Morgontankar

Kom inte upp i morse. Det blev sent, jag tror inte jag somnade förrän vid 01 och det känns som sömnen kommer före motionen faktiskt. Så jag tänker inte ha dåligt samvete. Dag 4 på GI idag och det känns fortfarande okej. När ska den där jobbiga dagen komma? Det kanske är för att jag tidigare kört Cambridgekur som gör att jag tycker att det här är ganska enkelt eftersom man inte svälter? Vad vet jag?

Han har inte hört av sig på hela gårdagskvällen och natten. Det känns bra eftersom jag lättare kommer att kunna göra "slut" då. Idag ska jag strunta i att svara om han ringer för att låtsas vara sur. För det är vad jag hade varit OM jag fortfarande varit kär i honom. Jag hoppas verkligen att han har hittat någon annan att vara parasit på för min värld har han gjort till det sämre.

Nu ska jag koka ägg och göra mig iordning för jobbet. Har MASSOR att göra där så det blir nog en lång dag...

Inga kommentarer: