söndag 28 juni 2009

Midsommarhånglet

Det är ju ingen hemlighet att jag träffade en kille på midsommar. Egentligen träffades vi två veckor tidigare men det var i midsomras som vi fick upp ögonen för varandra på riktigt. I onsdags var vi på samma picknick och vi myste tillsammans hela kvällen. Han väntade med mig vid nattbussen och när vi sa hejdå så bestämde vi att vi skulle träffas igen. Sen drog jag iväg på kryssning och när jag kom hem så var jag helt slut och gick och la mig. Därför så dejtade vi inte i fredags.

Igår hade vi sms-kontakt och han skulle eventuellt komma förbi där jag solade. Bra så. Det gjorde han inte och jag tänkte att han kanske fått förhinder så jag tänkte inte så mycket mer på det. Idag skrev jag ett sms vid tvåtiden och detta har han inte svarat på. Det är väl egentligen inte heller hela världen, men när jag går in på rapporter så är det inte levererat. Alltså har han inte sin mobil påsatt. Visst, man kan ha sin telefon avstängd men det är ganska ovanligt. Så antingen kan det ha hänt honom något eller så har han tappat/blivit av med luren vilket betyder att han inte har kvar mitt nummer! Detta i sin tur betyder att jag inte kommer att se honom igen för vi vet inte vad vi heter i efternamn eller nånting. DET är skittrist tycker jag!

1 kommentar:

MonasUniversum sa...

Höjden av maximal jävla otur, skulle jag säga!