lördag 25 september 2010

Men jävlar vad trevligt!

Ikväll träffade jag några bloggerskor för första gången. Det var Mona och Änglar till en början. Av en slump råkade Sus vara på samma gata som oss. Så vi slöt upp.

Normalt så är inte jag en fan av att träffa folk jag inte känner. Är lite för blyg för såna tillställningar. Men ikväll var jag inte ens nervös inför "dejten". Vi känner ju varann liksom!

Och precis så var det!

Härligt!

Tack för en trevlig kväll!

PS: Who is the winner i bowling? DS

6 kommentarer:

MonasUniversum sa...

Amenhelvetesåjävlatrevligtdetvar! Tack. (Och tack som FAN för att du såg till att inte somliga vann!)

Men Sus har ont i håret, hehe!

Och du, hälsa dottern att jag är nåårmal. Väry.

MonasUniversum sa...

Men du, jag ser etiketten: vadå BEKANTA!

Skaruhaspö?!

Singel i storstan sa...

Hahahaha! Ändrar självklart etiketten. :-)

Singelmamman sa...

Nästa gång måste jag vara med. Vi kan ju alltid ha kundvagnsrally!

Änglar finns dom? sa...

Fan! Jag vill ju ha revansch! Fast jag är en ödmjuk jäkel Singlan! Grattis!

Hoppas vi syns i oktober.

Kram!

Singel i storstan sa...

Singel: Vi kan ju göra både och!? Fast inte samtidigt dårå... :-)

Änglar: Det hoppas jag med. Om jag skiter i fotbollen och bara åker till Växjö så kan jag ju liksom åka vilken helg som helst.