tisdag 7 september 2010

3... 2... 1... 0...

Jag har haft en fling de senaste veckorna. Ganska läcker om man frågar mig. Men inte den bästa på att höra av sig. Som ni kanske förstått. Inte den sämsta heller, men man kan väl höras även om man inte ses? Eller? Sån är jag i alla fall.

Jag mår inte bra av att undra. Och bli osäker. Så jag skickade en text. Bära eller brista liksom. I meddelandet skrev jag att vi nog inte är kompatibla med varann eftersom vi hörs så sällan. Typ. Och fick till svar: Okej.

Hahahaha! Jag gjorde nog inget större intryck där.

Men för mig känns det bra ändå. För nu slipper jag undra. Och slösa tid. Även om det var en god läckerbit. Man kan inte få allt i världen!

6 kommentarer:

Singelmamman sa...

Det var nog det sämsta svar jag sett! Ingen undran utan bara ok. Trist typ, och tur att du är av med honom. Hur läckerbitig han än var.

Singel i storstan sa...

Hahahaha! Skojar du?!? Dom på jobbet har garvat läppen av sig idag. Här inbillar man sig att man är lite speciell liksom, så får man ett "okej".

Jag har svårt att sluta skratta! :-) Men som sagt, jag kände att vi inte var kompatibla... Att känna sig speciell är viktigare än att nån är läcker.

Anonym sa...

Du är speciell tjejen, för mig har du alltid varit SPECIELL kram.I

Singel i storstan sa...

I: :-)

Änglar finns dom? sa...

Du är både snygg och speciell! Fast det vill man kanske höra från en kille. ;))

Singel i storstan sa...

Änglar: Man vill väl framförallt höra det från den killen man dejtar... :-P