lördag 25 september 2010

Fotografen

Jag köpte en kamera i somras. Ganska dyr för att vara en "festkamera". Den brukar ligga i väskan vart jag än går. Nästan. Och nu börjar den bli kantstött. Eftersom jag oftast glömmer att fotografera. Så den ligger i väskan mest hela tiden...

Men några bilder blev det. Och några snodde jag.

Vi spelade först bowling. Som jag konstigt nog vann. Mot vinnarskallen nummer 1 (som kom sist) och Wii-mästaren i Bowling.

Sen skålade vi i champagne såklart. Mona var ju med...

Sen åt vi. Och snackade hål i varandras huven. Men då glömde ju proffsfotografen bort att ta bilder. Så jag snodde bilden på bordet som vi satt från matvarufabriken.com...

Mona...

Änglar...

Sen försökte jag lära Mona hur man använder matematik till att räkna ut notan...

Som även den vanns av mig. Det kostar att ligga på topp!
Men vafan gör det när man haft en trevlig kväll? Och på löningsfredagar får man bränna pengar! Visst?

2 kommentarer:

MonasUniversum sa...

AMENFYFAN VAD STIFF JAG SER UT!

Helvete vad jag hatar kameror.

Singelmamman sa...

Mona jag tycker du är väldigt annorlunda. Stiff, ja och vacker som sjutton! Spela roll. De som känner dig vet väl att du inte är stiff.