fredag 10 september 2010

Nere för räkning...

Fy satan vad jag har mått dåligt idag! Är fortfarande inte återställd. Men jämfört med hur jag mått under dagen så är jag pigg. Jag kan ju ialla fall ta mig ur sängen utan att grina.

Vaknade som sagt under natten med stans frossa. Lite senare fick jag en huvudvärk som koncentrerade sig bakom vänstra ögat så intensivtt att jag har spytt på grund av huvudvärken. Inte blev det bättre av att jag har en rethosta. Så varje gång jag har hostat så har jag på allvar trott att huvudet ska sprängas. Och så feber på det...

Ikväll skulle var jag bjuden till en gammal arbetskompis på middag. Vi har inte träffats sen i vintras. Men den dejten var jag ju tvungen att ställa in. Så nu ligger jag här ensam och utslagen.

Det finns ju roligare saker att göra en fredag kan man tycka.

2 kommentarer:

Singelmamman sa...

Nä men! Krya på dig. Är det migränförkylning eller vad det kan heta?

Singel i storstan sa...

Ja nån ny, konstig sjukdom är det iaf...