måndag 20 september 2010

Migrän

Jag har haft migrän sedan jag födde barn. Drygt 19 år alltså. Och jag är så förbannat trött på det! Varför får man det liksom? Farmor har det, pappa har det, jag har det och även Tonåringen har fått det. En jävla irritationssjukdom är det! Som dyker upp på de mest olägligaste tillfällen man kan tänka sig.

Idag har jag legat däckat på grund av skiten. Ännu en karensdag. Ytterligare nån tusenlapp mindre i lön. Det sägs att den kan ge med sig i klimakteriet. Men jag har ingen som helst lust att hamna där. Bara för att bli av med nån jävla huvudvärk liksom.

Låt mig va ifred!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej syrran...

Kan informera dig om att jag också hade migrän fram till att jag var typ 16-17 år men sen växte det bort.

Singel i storstan sa...

Fan vad lyxigt! Att det växte bort alltså.