måndag 6 september 2010

Full rulle

Jag fick ju för mig att det skulle vara lugnt på jobbet nu när konferensen är över. Och visst är det inte helt hysteriskt. Men en del grejer har ju fått ligga på vänt. Som exempelvis budgetuppföljningen för fyra enheter och en avdelning.

Men hellre sitta på jobbet och ha fullt upp än ligga hemma och hoppas på att nån hör av sig... Förmodligen lär jag väl inte höra nånting heller. Så jag kör countdown. Och inga kommentarer om att jag lika gärna kan höra av mig. Jag har gjort det. Och dessutom så vill jag känna mig uppskattad. Inte som nån jävla stalker...

5 kommentarer:

Singelmamman sa...

Det är pisstrist om killar ska "leka" och verka oåtkomliga. Men han kan ju vara sjuk och inte orka ringa eller ens messa... Det KAN vara så.

Singel i storstan sa...

Singel: Jag tror faktiskt inte att han "leker" om jag ska vara ärlig. Han bara är sån. Och dom där dåliga bortförklaringarna som vi tjejer är så bra att hitta, dom tror jag inte ett ögonblick på! :-)

MonasUniversum sa...

Bra med countdown. Problemet är bara om han hör av sig efter ett "tiden är ute", då lär du jag inte säga nej direkt...eller? Och är det så att han gör det så kanske det är dags att tala om vad som gäller om han vill fortsätta..

MonasUniversum sa...

Maria skulle återkomma om nytt datum, men jag har inte hört något ännu. Hon har det lite körigt nu tror jag.

Singel i storstan sa...

Mona: Om han skulle höra av sig efter att "tiden gått ut" så skulle jag förmodligen berätta hur jag är som person. Då har jag redan lagt ner och har ingenting att förlora. Om han inte greppar det så är det så det är...

Jag behöver inte ha 100%. Men jag behöver veta att nån tänker på mig och visar det... Typ.

Skitsamma.

Hoppas att Maria får det lite lugnare framöver... :-)