måndag 22 november 2010

44%

Jag har precis kollat finalen av Biggest loser Sverige. Vinnaren hade gått ner 44 procent av sin vikt. Helt otroligt! Och vad peppad jag blir när jag ser såna där program.

Jag vill också vara med i Biggest loser! Fast helst det amerikanska. För jag skulle lyckas så bra om jag hade den kvinnliga personliga tränaren. Skulle träna ner mig i vikt på ren ilska. Men om jag skulle gå ner mer än 22 procent skulle jag förmodligen se sjuk ut. Så jag skulle aldrig bli antagen. För smal liksom!

Fan att man alltid ska behöva gå den hårda skolan. Jag behöver hjälp med det här! Det är skitsvårt att ta tag i allt när man ska laga maten själv, äta själv, träna själv, betala allt själv.

2 kommentarer:

MISS FURIE sa...

Hade inte du en PT för något år sedan? Funderar själv på att peppa mig med en sådan. Antar att det är individuellt vilka erfarenheter man får av en sådan.

Singel i storstan sa...

Jo jag hade PT i ett och ett halvt år men slutade nån gång i april. Det är ju inte gratis.

Men hon var inte likadan som Gilian (eller vad hon heter?).

Jag tror att det är viktigt med vem man får som PT. Jag ska inte gnälla på min, men jag tror att det finns bättre. Och framförallt bättre gym.